مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 05:102020-05-10سياسي

   کاداستر جنگل ها تا پایان امسال نهایی می شود


سرپرست سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: کاداستر جنگل ها تا پایان امسال نهایی می شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، رؤسای سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، برای اعمال حق مالکیت دولت و تسریع در صدور اسناد کاداستری تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

‬ مسعود منصور رییس سازمان جنگل ها و مراتع کشور در‬ ای‬ن مراسم‬ گفت: این سازمان به عنوان یک سازمان حاکمیتی کار شناسایی و تشخیص بیش از 80 درصد از اراضی کشور را بر عهده دارد و وظیفه اساسی این سازمان شناسایی اراضی دولتی، رفع اختلافات و تثبیت حاکمیت دولت است.

وی، تثبیت حاکمیت را مالکیت دولت بر اراضی ملی و مصداق واقعی این کار را صدور سند مالکیت دانست.

منصور به فعالیت های مشترک سازمان جنگل ها با سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اشاره و خاطرنشان کرد: به واسطه این فعالیت های مشترک توانسته ایم 95 درصد از مراحل تثبیت مالکیت دولت بر عرصه های ملی را انجام دهیم و سند دفترچه ای بگیریم که با اجرای قانون حدنگاری، برای کلیه عرصه های مذکور سند تک برگ اخذ خواهد شد.

سرپرست سازمان جنگل ها و مراتع کشور در ادامه به نامگذاری سال جهش تولید اشاره کرد و گفت: سازمان جنگل ها به عنوان یک سازمان حاکمیتی اگرچه در تولید نقش مستقیم ندارد اما در بسیاری جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

   کاداستر جنگل ها تا پایان امسال نهایی می شود

   کاداستر جنگل ها تا پایان امسال نهایی می شود